| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 9.9.2008 11:46 Viestin aihe: Valssi |
|
|
| Kiitos Radiohelsingin Harri Niemen, kuulin aamulla töihin ajaessani otsikossa mainitun kappaleen! Hyvältähän se kuulosti sen tarkemmin ruotimatta. Lisää soittokertoja odotellessa... ja tietysti maailmanloppua! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Apinamies Tulokas

|
Lähetetty: 10.9.2008 22:41 Viestin aihe: |
|
|
Hieno biisi  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 11.9.2008 00:08 Viestin aihe: |
|
|
Hei juu niin onkin kaunis biisi, yllätyksekseni kuulin tän tv:stä kun Eggarithan oli tuola Elämä Lapselle konsertis. miten mulla oli mennyt ihan ohi se,että he siellä ovat. no onneks laitoin koko ohjelman nauhalle (kun en voinut katsoa kun piti serkkupojan kanssa soittaa guitar heroa muahahahaa) ja kun sit tuossa katsoin mitä nauhalle oli tullut niin kohtahan tämä biisi siellä jo soikin. ihana ylläri! mukavan rauhallinen biisi, ja sellainen että voisi vain lojua jossain nurtsilla ja nauttia elämästä tätä kuunnellen. oih. tuli semmoinen ihanan raukea fiilis. tällaista lisäää. nam nam. _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jozliza Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 12.9.2008 19:08 Viestin aihe: |
|
|
Mä en oo vielä kuullut, oliko se yhtään saman tyylinen vai ihan erilainen ku Hyvästi naiset? Ei enää jaksais millään odottaa! _________________ Sä näät mut
Niin paljon paremmin kuin muut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 13.9.2008 23:12 Viestin aihe: |
|
|
| jozliza kirjoitti: | | Mä en oo vielä kuullut, oliko se yhtään saman tyylinen vai ihan erilainen ku Hyvästi naiset? Ei enää jaksais millään odottaa! |
Kyllä se tietyllä lailla jotenkin muistutti Hyvästi naisia, mutta muistaakseni siinä ei ollu syntikkaa ollenkaan...(?) Ellen nyt iha väärin muista. Joo ei ollu, et se oli enempi semmonen hitaampi ralli... kitaravoittoinen.. _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Apinamies Tulokas

|
Lähetetty: 14.9.2008 14:30 Viestin aihe: |
|
|
| jozliza kirjoitti: | | Mä en oo vielä kuullut, oliko se yhtään saman tyylinen vai ihan erilainen ku Hyvästi naiset? Ei enää jaksais millään odottaa! |
Soundiltaan Valssi ei ole niin retrohenkinen kuin Hyvästi naiset, tempo on itse asiassa vähän nopeampi (ja biisin nimen mukaan valssimaisempi) mutta fiilis on rauhallinen ja hellä. Kaunis biisi, klassista Egotrippiä
Voit kyllä itse tsekata tuon Youtube:ssa, etsi Elämä lapselle 2008 niin eiköhän se sieltä löydy Vinkkinä muuten (ja tämä pätee yleensäkin Youtube pätkille), laita &fmt=18 sen linkin perään niin saat paremman äänenlaadun. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 15.9.2008 23:59 Viestin aihe: |
|
|
"Harvemmin kuitenkaan planeetat suistuvat radoiltaan". Eivät tälläkään kertaa: jälleen mainion mahtava biisi Egotripiltä.
*two thumbs up* _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tinja Pakkasukko

|
Lähetetty: 16.9.2008 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Minä pidän tästä enemmän kuin siitä maailmanloppulaulusta. Miksi, sitä en vielä osaa sanoa. Mutta Valssin ansiosta ostan levyn. Kyllä vaan. _________________ Tinja, hengessä mukana |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 17.9.2008 15:24 Viestin aihe: |
|
|
| Tinja kirjoitti: | | Minä pidän tästä enemmän kuin siitä maailmanloppulaulusta. Miksi, sitä en vielä osaa sanoa. Mutta Valssin ansiosta ostan levyn. Kyllä vaan. |
Minä taas en osaa ainakaan näillä kuuntelumäärillä laittaa kappaleita paremmuusjärjestykseen. Maailmanloppukappaleen kuulin YLEX:ltä pitkän työpäivän päätteeksi työmatkalla Raumalla. Ilahdutti kovasti siinä vaiheessa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Pakkasukko

|
Lähetetty: 23.9.2008 14:58 Viestin aihe: ihana... |
|
|
valssi tämä Valssi.
Keinuttaa mukavasti kun kuuntelee. Sanat sattuu sieluun kuin olisivat suoraan omasta elämästä, ainakin se kohta missä puhutaan ulos lähtemisestä ja miten tapahtua voi mitä vaan. Mutta todellakin, harvemmin ne planeetat suistuvat radoiltaan kuitenkaan.
Jotenkin biisi tuntuu kuitenkin lohduttavalta kuunnella. Ehkä se on se positiivinen pohjavire melodiassa. Taattua laatua jälleen.
En osaa tarkemmin arvioida kun en ole musiikkikriitikko toiset hoitakoot sen puolen paremmin. _________________ Sinä vain olet minun
kaikki mitä on jäljellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 30.9.2008 08:02 Viestin aihe: |
|
|
Huoh..menin juuri innokkaana avaamaan laitteita, kun olin ohjelmoinut Valssi-videon nauhoittumaan eilisestä yölähetyksestä. Mutta joku tunnollinen perheenjäsen oli sammuttanut digiboksin yöksi, joten pelkkää mustaahan siellä..  _________________ Sinä liikut aina silloin
kun pitäis pitäis olla vaan |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lokki Tulokas

|
Lähetetty: 30.9.2008 16:33 Viestin aihe: |
|
|
Itse oon kuullu vasta kerran niin en nyt oiken arviota osaa antaa, kun siitä on jo niin pitkä aikakin. Mutta ihan hyvältä kuulosti, että hyvissä mielin voi levykin odottaa! _________________ ylös, alas
vuoristorataa
edestakas |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rosa Pakkasukko

|
Lähetetty: 30.9.2008 21:54 Viestin aihe: |
|
|
| Vilja kirjoitti: | Huoh..menin juuri innokkaana avaamaan laitteita, kun olin ohjelmoinut Valssi-videon nauhoittumaan eilisestä yölähetyksestä. Mutta joku tunnollinen perheenjäsen oli sammuttanut digiboksin yöksi, joten pelkkää mustaahan siellä..  |
Täältähän sen voi katsoa (se alkaa 32:n minuutin jälkeen):
http://areena.yle.fi/toista?id=1547285
Mikäs on Knipin saanut kasvattamaan pitkää tukkaa? Säästö parturikuluissa?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 1.10.2008 08:46 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos Rosa, täytyy käydä sitten siellä. _________________ Sinä liikut aina silloin
kun pitäis pitäis olla vaan |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jozliza Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 1.10.2008 12:50 Viestin aihe: |
|
|
Joo kappale on hieno. En tiedä, saisiko kuuluisaa elokuvaohjaajaa kritisoida, mutta video on vähän tavanomainen. Olisin mieluummin laittanut siihen näyttelijöitä ja tarinan. Tai sitten bändin näyttelemään jotain:) No, mutta minähän en mitään tiedä ja kai tuokin sitten biisiin sopii.
Ps. esiintyykö muuten ohjaaja itse yhdessä kohdassa videolla? Ainakin joku ihan saman näköinen. _________________ Sä näät mut
Niin paljon paremmin kuin muut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|