| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 8.9.2007 22:22 Viestin aihe: syksy |
|
|
Ihanaa tänne pohjoseen on tullu ihan kunnolla syksy, hivenen alkaa olemaan jo ruskaa ja illat on ihanan pimeitä. Tämän illan oon sytytelly kynttilöitä pitkin kämppää ja etupihaa... Ihanaa kyl syksy on vuoden parasta aikaa.  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 10.9.2007 09:27 Viestin aihe: |
|
|
Syksy on kyllä talven jälkeen parasta! Se alkoi ainakin täällä etelässä ihan yhtäkkiä. Kaksi viikkoa sitten sunnuntai-iltana auringon laskettua. Heti tuli mukavan viileä.
Toistaiseksi lämpötilat ovat pysytelleetkin luonnollisina, mutta eiköhän tässä vielä saada kunnon kasvihuonesyksy ja -talvi samalla. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 10.9.2007 11:38 Viestin aihe: mä olen kakskytkaks ja finito! |
|
|
Mulla oli 22v synttärit lauantaina ja olin koko viikonlopun ystävän mökillä Karstulassa juhlimassa siellä meillä oli maailman parhaimmat mökkibileet,sekä perjantaina että lauantaina ja sain kivoja synttärilahjoja! Sää oli ihanan lämmin ja tuntui aivan kuin olis ollut kesä vielä ihan kunnolla! Kun tulin takaisin Jyväskylään niin täällä tuntui heti tosi paljon kylmemmältä. Mutta vitsi,oli kyllä mahtava vkloppu  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 10.9.2007 15:53 Viestin aihe: |
|
|
Sain oikeen kunnon digijärkkärin, joka on hieman eri luokkaa kuin edellinen pokkarikamera. Kuvaaminen on kivaa kun on helmi-vehje.
Nyt vaan pitää alkaa taas opiskelu, että mitä kaikkea tuolla voikaan tehdä ja perehtyä objektiiveihin sun muihin hieman paremmin. Tästä se hifistely alkaa.
Mut ihanaa nyt että on kunnollinen kamera - saa taas harrastaa. Olenkin jo ehtinyt ikävöidä kuvaamista pitkän aikaa. _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 11.11.2007 01:25 Viestin aihe: |
|
|
jeij, ostin tänään itelleni tuon Tribuutti Leevi & The Leavingsille Melkein vieraissa -levyn. en oo vielä kerennyt kaikkia biisejä kuunteleen. mutta hyvältä kuullostaa! nams vaan! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 29.4.2008 18:01 Viestin aihe: vauva, terveys, jne... |
|
|
Tänään on tullut itkettyä ilosta ja helpotuksesta.
Rakas graduparini sai pienen tytön, ja äitini sairaus ei ole uusiutunut. Tuplaihanaa. *syrän
Lauantaina sitten olisi valmistujaiset, huiii! Ne on aina näin aikaisin keväällä, vaikka parit esseet vielä palautukseen ja gradu kansiin, ja pampam?, "det e där då"!!?! Biletetään sit kesällä vielä jossain, eiks vaan!! Teetin juhliin mustan (what a Kinder!), puhvihihaisen puseron ja puolikellon hameen (vaalee pohja, tummanharmaita suuria lehtiä), joihin olen oikein tyytyväinen - puserokin tulee käytettyä sit vaikka keikoilla, hihhah...
Mutta, hyvää ja simaisaa wappua kaikille!! Vedän viimeisen kerran haalarit jalkaan ja konttaan nurmikolle, ehe-ehe...
(koskahan kyllästyn tohon w-kirjaimeen tuossa vappu-sanassa...  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 29.5.2008 18:06 Viestin aihe: ammatti hallussa sit niinku(: |
|
|
niin mahtavaa ja silti ei vaan oikein käsitä et valmistun huomenna lähihoitsuks! oon niin onnellinen kun koulu vihdoin loppuu, en ookkaan ihan lähiaikoina menos koulun penkille takas. lukiossakin sai jo tarpeekseen! mutta huomenna juhlat Paviljongissa ja omat juhlat sit viikon päästä lauantaina kotona ja hurjat grillibileet! ihanaa ihanaa! tervetuloa vaan kaikki ketkä tietää paikan
ja oli pakko fiilistellä tuota mekkoakin minkä löysin juhlia varten!
http://rokkipunkki.livejournal.com/240690.html#cutid1
ah elämä hymyilee! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Quicki Pakkasukko

|
Lähetetty: 19.6.2008 16:41 Viestin aihe: |
|
|
Pakko iloita siitä, että kovan opettelun jälkeen eräs pianokappale menee kuin vettä vaan. On se vaan semmosta terapiaa  _________________ "So keep on pretending, our heaven's worth the waiting, keep on pretending, it's alright.
So keep on pretending, it will be the end of our craving, keep on pretending, it's alright"
HIM - Pretending |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 2.7.2008 00:39 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä aika lailla "on olo kuin taakka putoais pois", sillä mikä sen hienompaa kuin palkita itsensä kovasta opiskelu-uurastuksesta keikalla! Käynpä keskiviikkoaamusella jättämässä tutkintotodistukseni "koululle" eli laitokselle ja sit illalla party on! lempibändin keikalla.
Voi elämä. 7-vuotiaana syntynyt haave ja tehty päätös on ihan oikeasti totta.  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jozliza Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 2.7.2008 20:06 Viestin aihe: |
|
|
| kaisa kirjoitti: |
Voi elämä. 7-vuotiaana syntynyt haave ja tehty päätös on ihan oikeasti totta.  |
Onnitteluja!!!  _________________ Sä näät mut
Niin paljon paremmin kuin muut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 7.7.2008 23:02 Viestin aihe: |
|
|
| kaisa kirjoitti: |
Voi elämä. 7-vuotiaana syntynyt haave ja tehty päätös on ihan oikeasti totta.  |
Isot onnen toivotukset ja halirutistukset!
Sain vaihdettua työvuoroja niin, että pääsenkin perjantaina melkein puolen vuoden tauon jälkeen ekalle keikalle. Jihaa, eikä menoa tule yhtään hidastamaan seuraavan illan työvuoro! _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Uupi Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.7.2008 08:23 Viestin aihe: Tällaisena iltana |
|
|
tulee radiosta juuri OIKEALLA hetkellä. Mahtava tunne.
Elämä on kolhinut rankalla kädellä viime aikoina ja tuo kappale nosti mielialaa muutaman asteen  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 10.7.2008 23:23 Viestin aihe: vois vaikka itseensä rakastua! |
|
|
| Uupi kirjoitti: | Tällaisena iltanatulee radiosta juuri OIKEALLA hetkellä.
Elämä on kolhinut rankalla kädellä viime aikoina ja tuo kappale nosti mielialaa muutaman asteen |
Jeps, kans jogurtit eli jukket suussa kiljaisin itsekseni "Egotrippiä!", kiva aamunaloitus!! Ilovoimaa Uupille!!!!
Mitäs keikkaa iira kirmaa huomenna katsoon? Se on niin jännä, miten keikalle meno nostaa fiilistä, se kutkuttavan odottava tunne, etenkin siinä, kun on jo keikkapaikalla ja näkee ne kamat siellä lavalla odottamassa. =)
(ja thänk juu onnitteluista! *sydän*) _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Uupi Pakkasukko

|
Lähetetty: 11.7.2008 10:00 Viestin aihe: Kiitos Kaisa kannustuksesta |
|
|
Eiköhän tämä elämä tästä taas järjesty.
Tavalla tai toisella.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 11.7.2008 12:23 Viestin aihe: Re: vois vaikka itseensä rakastua! |
|
|
| kaisa kirjoitti: | Mitäs keikkaa iira kirmaa huomenna katsoon? Se on niin jännä, miten keikalle meno nostaa fiilistä, se kutkuttavan odottava tunne, etenkin siinä, kun on jo keikkapaikalla ja näkee ne kamat siellä lavalla odottamassa. =)
|
Paikallisessa esintyy jälleen Rollolainen coverbändi Laskuteline:) Ainoa hyvä poppoo joka suostuu tänne raahautumaan. Mä tänään varmaan hyräilen ja hyppelen koko iltavuoron töissä, kun oon niin tohkeissaan  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|