www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
*nuottikirja <3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Musiikki
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 17.10.2007 18:50 
Viestin aihe: IHANA!!
Vastaa lainaamalla viestiä

Ei väliä tenttikertauksella tai painavilla laukuilla, kirmasin suoraan bussista kirjakauppaan, ja AH!, sieltähän sen kysymällä sai, oli vielä kärryssä. Ehdin vasta selata yhtäkkii läpi, aivan ihana!!!!! *tsiljoona huutomerkkiä* Ne kuvat... Upeita! Ja tykkäsin kovin kirjan ulkonäöstä, jotenkin kuvittelin et se olis pehmeänkantinen, mut toi kova kansi oli tosi pro.

Tää on taas tällainen hehkutusviesti!! Smile Kuten tässäkin tapauksessa, hyvää kannattaa odottaa! Wink Nyt täytyy ehkä intsun jo ruostuneita soittotaitoja vetreyttää. 30 Suosikkia on kyl kirjahyllyn kruunu (plussaa myös siitä sivusta). *syrän*

MÄÄ HALUUN SIT KIRJAMESSUIL OMISTUSKIRJOITUKSET (...joka tuskin on teille yllätys...)!!!! Smile
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 23.10.2007 20:36 
Viestin aihe:

mitäääääh, ai se on jo kaupoissa ! no kivaa! Very Happy mä jotenkin luulin että se julkastaan vasta pe sit. mut hiiih,juu onnea niille jotka tuon nuottikirjan jo omistavat! (eeen ole vihreä kateudesta een!! kuinka niin Rolling Eyes Mr. Green ) noh,onneksi edes pääsen perjantaina tuonne hkiin sitten,on meinaan rahatilanne tällä tytöllä niin finito että piti lainata veljeltä ja siskolta vähän _moulaa_ notta reissu onnistuu. kiitos heille kun sponssaavat mun reissuja! Laughing
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 24.10.2007 10:31 
Viestin aihe: parhain kohta

Voi Anssi sun kanssas, taas "joutui" nauramaan (=sai nauraa) vedet silmissä sun juttujas, etenkin sitä kommenttiasi Asfaltin pintaan, niiiin mainio Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Tykkään kyllä niin superpaljon lukea biisien (yms.) taustoja, *syrän*, erimukava, kun mukana myös monta 'eri näkökulmaa'. (ja blööblöö...)
Pia
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 25.10.2007 12:38 
Viestin aihe: no höh

Samaa äimistelen kuin rokkipunkki - mitä, sitä saa jo?? nyt tuntuu et meni se jännittävän odotuksen viehätys messuista, kun uutisen mukaan kirja todellakin julkaistaisiin vasta siellä. No, saa nähä ehtiikö ennen huomisen reissua käydä tiedusteluretkellä paikallisessa kirjakaupassa, vai onko uskallusta luottaa että messuiltakin kirja vielä irtoo...
pitäs kai ahkerammin käydä lukemas foorumii eikä vaan kouluun uhrata kaikkea aikaa... :/

Hyvä kuitenki tietää että sisältö on kuuleman mukaan upeeta Wink

ps. oottekste rokkipunkki ja kaisa koko viikonlopun helsingissä? toiv.törmätään edes messuilla! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 25.10.2007 22:40 
Viestin aihe: Re: no höh

Pia kirjoitti:
Samaa äimistelen kuin rokkipunkki - mitä, sitä saa jo?? nyt tuntuu et meni se jännittävän odotuksen viehätys messuista, kun uutisen mukaan kirja todellakin julkaistaisiin vasta siellä. No, saa nähä ehtiikö ennen huomisen reissua käydä tiedusteluretkellä paikallisessa kirjakaupassa, vai onko uskallusta luottaa että messuiltakin kirja vielä irtoo...
pitäs kai ahkerammin käydä lukemas foorumii eikä vaan kouluun uhrata kaikkea aikaa... :/

Hyvä kuitenki tietää että sisältö on kuuleman mukaan upeeta Wink

ps. oottekste rokkipunkki ja kaisa koko viikonlopun helsingissä? toiv.törmätään edes messuilla! Smile

toottakai messuilta se kirja irtoo, mulla ainakin tarkotuksena sieltä se hommata. luulis että siellä niitä piisaa(: mä oon menossa huomenna hkiin, kaisa siellä on jo. olisin minäkin mutta oli tänään iltapäivällä yks koe niin en pystyny lähtee. möh. mut eiköhän me huomenna törmätä!
iira
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 10.11.2007 21:56 
Viestin aihe:

Jepa jee Laughing
En ole vissiin tarpeeksi tarkasti katellu kaikkia nuottikirjan kuvia, tänään tuli viesti että joko oon löytäný itteni kirjasta? No ny löysin ja kiitokset Kaisalle havainnosta Exclamation Eihän "vanhuksen" silmät noin vain itteä tollaisesta väkijoukosta ilman apua havaitse Wink
Ny siis tutkimaan nuottikirjan kuvia tarkemmin, tiiä häntä mitä muuta sielt on jääny huomaamatta(taas yks lisäsyy vältellä tenttikirjoja).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Astrid
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 26.11.2007 17:00 
Viestin aihe:

voikun olis jo joulu ja saisin tuon joulupukiltaaaaaaaaaaaa.
ja jos ei se tuo sitä niin syön sen!

Ja aivan ihanuutta, jos siinä on kaiken maailman tarinat biiseistä ja kuvia kamalasti ja namnamnam kuten teidän puheista ymmärsin : D
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
promotus
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 27.12.2007 21:52 
Viestin aihe: Vihdoinkin...

Tuli tehtyä pieni visiitti Hesaan ja sattui matka kulkemaan Suomalaisen kirjakaupan alennusten kautta... vihdoinkin tarttui tuo Egojen nuottikirja käteen ja täytyy sanoa, että KYLLÄ ON HIENO OPUS Laughing ! Aivan mahtavia kuvia ja erittäin mukavia juttuja... pitäisiköhän nyt vihdoinkin viedä kitaransoiton opintoja pidemmälle jotta pääsisi tapailemaan nuottejakin, heh heh Embarassed !!!
Astrid
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 27.1.2008 14:28 
Viestin aihe:

Yksikseen ei oo kauheen kivaa soitella noita biisejä (jouluoukki toi kuin toikin nuottikirjan!!). Tai siis on, mutta kun ite on niin vaikee saada kaikki jutut mukaan! Karsitut versiot on toki kivoja ja vaikka mitä, mut..
Pitäis ehkä perustaa bändi : ) Vois alotella egokovereilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lokki
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 30.9.2008 16:43 
Viestin aihe:

Joo, toi opus on kyllä huippu, harmi vaan kun en oo mikään mestari soittamisesa, vaikka sitä harrastankin. Meinaa vähän takellella noissa ylenys ja alennus hommissa Rolling Eyes Mutta kuitenkin mahtava kirja, ihania kuvia ja niitä juttuja niistä biiseistä... Aww... Hyvää kannattaa odottaa Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jella
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 16.10.2008 23:34 
Viestin aihe:

Kävin tänään hakemassa omani (fanittamisen maanisessa vaiheessa kuluu yllättävän paljon rahaa) Tapiolan Akateemisesta. Se oli hyllyn ainoa kappale (suorastaan kutsui luokseen) ja kun otin sen käsiini, en vain voinut olla painamatta sitä rintaa vasten. Oli suorastaan tuskaa luovuttaa se kassalle rahastusta varten. Mutta siis mukavan kokoinen kirja, suorastaan halittava.

Minäkään en soita mitään.
jella
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 18.10.2008 00:49 
Viestin aihe: Re: parhain kohta

kaisa kirjoitti:
Voi Anssi sun kanssas, taas "joutui" nauramaan (=sai nauraa) vedet silmissä sun juttujas, etenkin sitä kommenttiasi Asfaltin pintaan, niiiin mainio Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Joo, Anssi hei, se on hyvä juttu et naiset tulee sulle tilittää: se tarkottaa sitä, että sua pidetään hyvänä kuuntelijana! Ja se on kuitenkin lähestulkoon yhtä hieno ominaisuus miehessä kun mitä parta.

Mutta joo, luin eilisiltana tuolta nuo taustatekstit, suurin osa oli kyllä jo tuttua kauraa (oisinko netistä lukenut?), mutta kovin hauskaa oli lukea jälleen. Ja onhan se muutenkin ihan eri asia, että on ne tekstit yksissä kansissa. Kuviin en sen pahemmin ole vielä tutustunut, mutta ulkoasu kokonaisuudessaan on kyllä upea.

Lisäksi tajusin viime yönä, että voisin hyödyntää tuota nuottiominaisuutta, jos vaikka raiskais jonkin piisin omissa lakkiaisissa joulukuussa! Täytyy pistää vakavaan harkintaan. Se vaan valitettavasti olisi törkeää, en mä osaa oikeasti laulaa (jotain pitää kuulemma kuitenkin vetästä) ja vaikka osaisinkin, egot ei vaan kuulosta minkäänlaisina covereina hyvältä. Mut enhän mä sitä itte tietenkään joutuisikaan kuuntelemaan.. muah Very Happy
castike
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 16.2.2009 17:23 
Viestin aihe:

jella kirjoitti:

Lisäksi tajusin viime yönä, että voisin hyödyntää tuota nuottiominaisuutta, jos vaikka raiskais jonkin piisin omissa lakkiaisissa joulukuussa! Täytyy pistää vakavaan harkintaan. Se vaan valitettavasti olisi törkeää, en mä osaa oikeasti laulaa (jotain pitää kuulemma kuitenkin vetästä) ja vaikka osaisinkin, egot ei vaan kuulosta minkäänlaisina covereina hyvältä. Mut enhän mä sitä itte tietenkään joutuisikaan kuuntelemaan.. muah Very Happy

Hei kamoon! Smile

Eikös musiikin paras puoli oo just musiikki ite ja sen tuoma ilo. Ihan sama, olipa kyseessä vaikka "heikosti" coveroitu egojen biisi tai sitten itse tehty luritus, niin pääasia on, että homma hoidetaan kotiin oikeanlaisella asenteella ja musisoinnin ilosta. Tottahan nuo saavutukset ei aina korvia hivele (usko mua, mä tiedän Very Happy), mutta aina ei voi miellyttää...eikä ees kaikkia ;D.

Miten kävi? Mihin biisivalintaan päädyit?

nimim. "ennen oli egojen nuottikirja+piano ja nyt on egojen nuottikirja+syna+kuulokkeet+tyytyväiset naapurit" Wink
jella
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 22.2.2009 12:18 
Viestin aihe:

castike kirjoitti:
Eikös musiikin paras puoli oo just musiikki ite ja sen tuoma ilo. Ihan sama, olipa kyseessä vaikka "heikosti" coveroitu egojen biisi tai sitten itse tehty luritus, niin pääasia on, että homma hoidetaan kotiin oikeanlaisella asenteella ja musisoinnin ilosta. Tottahan nuo saavutukset ei aina korvia hivele (usko mua, mä tiedän Very Happy), mutta aina ei voi miellyttää...eikä ees kaikkia Very Happy

Joo.. kyllä mä olisin sun kanssa samaa mieltä mistä tahansa muusta bändistä ja niiden musiikista, mutta en Egoista Very Happy itsellä kun aina tuppaa sydän vuotamaan verta kun kuulen jotain tangoversioita telkkarista - en vaan voi sille mitään. Toisekseen laiskotti, en jaksanut opetella kokonaan uutta ja pelkkä pianosäeistyskin epäilytti.

castike kirjoitti:

Lauloin Vastatuuleen (John English - Six Ribbons), suomeksi siis, ja sain kansan itkemään. JEE! Laughing Joku saattaa muistaa kyseisen kappaleen aussisarjasta Against the Wind.
jella
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 22.2.2009 12:22 
Viestin aihe:

castike kirjoitti:
Eikös musiikin paras puoli oo just musiikki ite ja sen tuoma ilo. Ihan sama, olipa kyseessä vaikka "heikosti" coveroitu egojen biisi tai sitten itse tehty luritus, niin pääasia on, että homma hoidetaan kotiin oikeanlaisella asenteella ja musisoinnin ilosta. Tottahan nuo saavutukset ei aina korvia hivele (usko mua, mä tiedän Very Happy), mutta aina ei voi miellyttää...eikä ees kaikkia Very Happy

Joo.. kyllä mä olisin sun kanssa samaa mieltä mistä tahansa muusta bändistä ja niiden musiikista, mutta en Egoista Very Happy itsellä kun aina tuppaa sydän vuotamaan verta kun kuulen jotain tangoversioita telkkarista - en vaan voi sille mitään. Toisekseen laiskotti, en jaksanut opetella kokonaan uutta ja pelkkä pianosäeistyskin epäilytti.

castike kirjoitti:

Lauloin Vastatuuleen (John English - Six Ribbons), suomeksi siis, ja sain kansan itkemään. JEE! Laughing Joku saattaa muistaa kyseisen kappaleen aussisarjasta Against the Wind.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Musiikki Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Sivu 2 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa