| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 25.6.2007 23:57 Viestin aihe: |
|
|
Oli pakko lainata tätä vähän ja lisätä se oman profiilin biisiksi.. _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 27.6.2007 22:00 Viestin aihe: rinitinitin |
|
|
En ehtinyt käydä kuuntelemassa Rintintiä maispeississä ennen juhannusta, joten kuulin sen ekan kerran sitten livenä. Voi luoja, aivan ihana versio!! Ja hauskan näköinen "levynkansikuva" speississä Tätä lisää kesän aikana!
Ketäs niitä muita tribuuttibiisejä veti...? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 27.6.2007 22:09 Viestin aihe: Re: rinitinitin |
|
|
| kaisa kirjoitti: |
Ketäs niitä muita tribuuttibiisejä veti...? |
Antti Tuisku veti Marraskuun... Olin pikkasen shokissa mutta kyllä se loppujen lopuksi oli ihan jees..
Ei kyllä tule millään voittamaan sitä ahaa- elämystä mikä tuli kun tajusin egojen soittavan Rintintiä.. _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 27.6.2007 23:00 Viestin aihe: ohi repaleisen lokakuun |
|
|
| zimppa kirjoitti: | | Tuisku veti Marraskuun... |
Jaa juu, niinpäs vetikin, hehheh... oli yllättävän mainio. Mut siis ketkä muut esittää noita Leevien biisei..? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pateettinen Pakkasukko

|
Lähetetty: 28.6.2007 09:45 Viestin aihe: Re: ohi repaleisen lokakuun |
|
|
| kaisa kirjoitti: | | zimppa kirjoitti: | | Tuisku veti Marraskuun... |
Jaa juu, niinpäs vetikin, hehheh... oli yllättävän mainio. Mut siis ketkä muut esittää noita Leevien biisei..? |
"Marraskuu" taitaa kuitenkin olla Miljoonasateen biisi... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 28.6.2007 09:53 Viestin aihe: millionrain |
|
|
| Pateettinen kirjoitti: | | "Marraskuu" taitaa kuitenkin olla Miljoonasateen biisi... |
Haa, niinpäs onkin, mulla oli mielessä vain Suurlähettiläät... _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lil' kiwi Tulokas

|
Lähetetty: 25.7.2007 12:50 Viestin aihe: |
|
|
Hei, ihan upea veto tää Rin-Tin-Tin!!!! Kuulin tämän ekan kerran pari päivää sitten, ja ihan vaan vinkkinä kaikille, et oon YleX:ltä nyt kuullut tän jo ehkä kerran päivässä siitä lähtien
Mahtavuutta. Ihana versio. Kiitos. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 28.7.2007 08:33 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on Rintinni soinut jo viikon verran päässä jatkuvasti. Oma jukeboksini on siis jumittanut.. ja mihinpä muuhun kuin Egojen versioon. Ihana biisi edelleen, kaikki kunnia Gösta Erik Sundqvistille oivista sävellyksistä.
Niin ja Egoille kans.  _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 5.8.2007 17:22 Viestin aihe: loppu |
|
|
Onnistun jotenkin aina kuulemaan tästä vain loppuosan radiosoitossa, möh. Esimerkiksi suljen suihkun ja höristän korviani ja viimeinen kertsi soi... Noh, olen päättänyt vaihtaa Radio Porin taajuudelle, joka kuulemma soittaa aktiivisesti tätä helmiversiota...
Tähän biisiin ei kyllä hevillä kyllästy. Keneltähän tulee seuraava versio..? Levyhän tulee ulos marraskuussa, eikö..? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Pakkasukko

|
Lähetetty: 7.8.2007 23:15 Viestin aihe: yöradiossa |
|
|
Oon useana yönä, yleensä jo vähän jälkeen puolenyön,
kuullu biisiä soitettavan myös Ylen Yöradiossa...sen jälkeen onkin ihana vetäytyä unten maille...
On se vaan niin hyvä. (:
X-raatikin antoi 3x9 pistettä! _________________ Sinä vain olet minun
kaikki mitä on jäljellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jusander Tulokas

|
Lähetetty: 20.8.2007 21:12 Viestin aihe: Ran tan plan |
|
|
Nyt kun biisin on kuullut jo monta kertaa, niin täytyy sanoa että bändillä tuntuu olevan sellainen vaihe menossa et ne ei voi tehdä mitään väärin; kaikki mihin bändi koskee muuttuu timangiksi. Olihan Göden versio toki hieno, mut tää on maaginen.
Olen ällistynyt. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.8.2007 21:18 Viestin aihe: Re: Ran tan plan |
|
|
| jusander kirjoitti: | | Olihan Göden versio toki hieno, mut tää on maaginen. |
Ne on MOLEMMAT maagisia omalla tavallaan, mä en ainakaan halua asettaa mihinkään paremmuusjärjestykseen! <3<3<3<3<3 _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jusander Tulokas

|
Lähetetty: 21.8.2007 20:31 Viestin aihe: Re: Ran tan plan |
|
|
Tää nyt kuuluis muualle kuin tähän ketjuun, mutta..
| jusander kirjoitti: | | bändillä tuntuu olevan sellainen vaihe menossa et ne ei voi tehdä mitään väärin |
Tuntuuks kenestäkään muusta samalta? Bändin edelliset levytykset on yhtä aallonharjaa niin kuin Beatlesin Rubber Soul-Pepper periodi, tai Whon Tommy-Who's Next, tai Kinksin teemalevykausi, tai Atomic Swing tai...
Oispa mielenkiintoista tietää mikä henki on bändin sisällä kun uutta levyä aletaan väsäämään!
Vitsi kun on hienoo lainata itteensä... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 23.8.2007 18:08 Viestin aihe: Rintinni |
|
|
Täytyy sanoa, että molemmat versiot ovat omalla tavallaan loistavia. Ei tahdo valita voittajaa.
Niin ja olen samaa mieltä, tuntuu siltä, että pidän kaikesta siitä mitä Egoset saa aikaiseksi ja se on jo hyvä saavutus.  _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 17.9.2007 17:17 Viestin aihe: Re: loppu |
|
|
Ei ole kerennyt kaikessa kiireessä edes Rintintiniä käyä kehumassa, on tuo poikien veto vaan mahtava. Leevit on aina olleet mun suosikeja, mut ihanasta poijat on pistäneet hienoon biisiin sitä omaa, kuulostaa ihanasti just Egotripiltä. Kovasti on tullut myspace sivuilta kappaletta huudatettua opiskelun tausta musiikkina.
| kaisa kirjoitti: |
Tähän biisiin ei kyllä hevillä kyllästy. Keneltähän tulee seuraava versio..? Levyhän tulee ulos marraskuussa, eikö..? |
Happoradion Unelmia ja toimistohommia kuunnteltavissa:
http://www.elementsmusic.fi/index.php?id=1
ei muuten huonompi versio tuokaan, taattua Happoja
ja levyhän tulee 7.11 kauppoihin, mille nettifirmalle pistäis ennakkovaraukseen että kolahtais jo tuolloin postilaatikkoon... ku lähimpään levyliikkeeseen on se 135km, niin sitäpä ei tuosta vain haeta heti... hitsi kyl täs kunnon levyliikkeitä on jo ikävä mut onneksi nettistä saa kaikkea mahdollista _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|