| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Monica Tulokas

|
Lähetetty: 20.7.2007 10:28 Viestin aihe: |
|
|
Ihana oli olla Egojen keikalla Tavalla. Bändi on vain niin hyvä, harmi että keikkailevat niin vähän tämän kesän aikana. Onneksi näin kundit Ruississakin.
Knipi näytti mun mielestä laihtuneelta, ehkäpä hänen hiustyylikin oli hieman muuttunut.
Leevi & and the Leavings fanina olin aivan myyty Egojen Rin Tin Tin-versiosta. Huippua! Mikähän on saanut kundin valitsemaan Göstan biiseja keikkasettiin?! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.7.2007 10:30 Viestin aihe: |
|
|
| Rilla kirjoitti: | | Knipi mun mielestä ainakin vaikutti siltä että oli kiva pitkästä aikaa olla yleisön edessä, tiedä sitten. |
Äkkiä tässä töiden lomassa pakko kommentoida kyseisen herran kohdilla keikkaa fiilistelleenä, että ehkä koskaan aiemmin en ainakaan äkkiseltään muista kyseisen herran niin kovaa rokanneen lavalla kuin Tavalla ja edellisiltana Treella. Jätkähän rokkas ko... hirvi? Kunnon rokkikukkoilua ilmassa oli kyllä, ja se oli hienoa. Rokrok!
Itte keikasta sitten kun ehtii... _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.7.2007 10:31 Viestin aihe: |
|
|
| Monica kirjoitti: | | Leevi & and the Leavings fanina olin aivan myyty Egojen Rin Tin Tin-versiosta. Huippua! Mikähän on saanut kundin valitsemaan Göstan biiseja keikkasettiin?! |
Niin tuo Egsujen versiohan julkaistaan syksyllä Leevien tribuuttilevyllä, ja nytkin se on jo radiosinkkuna maailmalla... Eli siitäpä juontaa tuo RinTinTinin soittaminen. Tosta muistaakseni muualla täällä keskustelua.  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 20.7.2007 11:01 Viestin aihe: |
|
|
| peikkotytsy kirjoitti: | | Tuli välillä olo, että bändi oli lavalla tyyliin "no kunhan tässä nyt noille soitetaan, vaikkei oikein jaksaiskaan". ANTEEKSI, jos olen täysin metsässä. |
Olet täysin väärässä, mutta saat anteeksi.
Välillä on kieltämättä aika huvittavaa lukea ihmisten kommentteja ja näkemyksiä siitä mikä on hyvä ja mikä huono keikka ja oliko yhtyeellä kivaa lavalla vai ei? Silloin joskus kun itselläni on sellainen tunne että keikka oli huono, se on kaikkien mielestä mahtava ja toisin päin. Aina ei voi miellyttää kaikkia ("ei edes joka kerta", sanoisi Terttu).
Hyvä esimerkki tästä saatiin viime vuoden Tavastian keikalla kun yritimme toteuttaa mahdollisimman monen ihmisen toiveita settilistassa ja päädyimme soittamaan 35 biisiä. Sitten joku valitti että keikka oli aivan liian pitkä ja Sampo pukeutui huonosti, vai miten se nyt meni... Tosin olihan täällä niitäkin joiden mielestä keikka oli aivan liian lyhyt. Mielipiteitä on monia ja kaikilla on omaansa oikeus.
Lisättäköön vielä että minulle henkilökohtaisesti tämän kesän Tavastian keikka kuuluu kaikkien aikojen top kymppiin. Suurin kiitos siitä kuuluu teille hyvät ihmiset. Olitte mahtava yleisö.
Kiitoksia ja hyvää loppukesää.
-K |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 20.7.2007 12:43 Viestin aihe: |
|
|
yhdyn Emmuskaan, Kniffen rokkas todellaki kun hirvi! ja se oli parasta katseltavaa! Ja mun mielestä bändistä välittyi just sellanen kuva että ne todella nautti siitä soittamisesta ja esiintymisestä. Mahtavaa että Knipin mielestä tuo keikka yltää top kymppiin, mulla tuo keikka menee suoraan ykköseksi! paras millä ikinä oon ollut teidän keikoilla!! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.7.2007 14:25 Viestin aihe: |
|
|
| knipi kirjoitti: |
Olet täysin väärässä, mutta saat anteeksi.
|
Kiva!
Ja arvostan muuten todella sitä, että vastailet(te) tänne meille ihanille faneille. Kiitos vielä erikseen siitä!
Jotain "maagista" tunnelmaa tavastialla kuitenkin kaikesta huolimatta leijui, koska mukaani tarttui mystisesti Egojen kesäpaidan. Etukäteen olin jo päättänyt, etten tykkää siitä. Nyt se on kuitenkin päälläni ja taidankin tykätä siitä.
 _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Puh Pakkasukko

|
Lähetetty: 22.7.2007 17:36 Viestin aihe: |
|
|
| knipi kirjoitti: | | peikkotytsy kirjoitti: | | Tuli välillä olo, että bändi oli lavalla tyyliin "no kunhan tässä nyt noille soitetaan, vaikkei oikein jaksaiskaan". ANTEEKSI, jos olen täysin metsässä. |
Välillä on kieltämättä aika huvittavaa lukea ihmisten kommentteja ja näkemyksiä siitä mikä on hyvä ja mikä huono keikka ja oliko yhtyeellä kivaa lavalla vai ei? Silloin joskus kun itselläni on sellainen tunne että keikka oli huono, se on kaikkien mielestä mahtava ja toisin päin. Aina ei voi miellyttää kaikkia ("ei edes joka kerta", sanoisi Terttu).
-K |
Juu ei, kyllä keikka oli mainio! Intoa ja energiaa näytti mun mielestä olevan niinkin paljon että menon jarruttelu hituribiiseihin oli vaikeaa. Olis ehkä pitäny soittaa ekana Koivis monta kertaa että olis päässy enimmät höyryt ensin ulos tai jotain. Mutta kivaa oli! Kiitos!
//Puh |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 25.7.2007 20:57 Viestin aihe: |
|
|
Melkein kaikki mielessäni ollut taitaa jo olla sanottu.
Sinä vain oli siis kertakaikkisen ihana. Ah. Ja Lennokki ja kaikki.
Lokakuun pitkät keikat olivat taivaallisia, mutta mielestäni tämä lyhyempikin biisilista oli ihana ja hyvänmittainen. Opiskelukaverini, joka näki teidät ensimmäistä kertaa ja oli aivan haltioissaan, ehti jo huolestunua, eikä Koivis tule ollenkaan, voi Ja se Knipin meno oli energista, pelkäsin yhdessä vaiheessa herran tippuvan lavalta...!!
Menee jo toistoksi, jos vielä jotain kirjoitan, blaa. Mutta siis rokkaatte ja olette mahtavia ja aivan ehdottomasti Suomen paras bändi!! Ai lav joor mjuusik!!!!
Vielä ihan pikkuinen ulkonäkökommentti täytyy sanoa... Knipin kasvaneet hiukset näyttävät todella hyviltä.
Mäkin komppaan, jos joskus vielä saisin kuulla livenä Se on tosi jeesin... _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 28.7.2007 23:50 Viestin aihe: |
|
|
On ollut hienoa lukea näitä kekkakommentteja, varsinkin niitä ylistäviä. Hienoa siksi, etten itse ollut paikalla.
Liput oli ostettu hyvissä ajoin. Lastenhoito oli järjestetty hyvissä ajoin. Loma alkoi tuolloin. Perjantaina 13. päivänä nousi kuume. Päätin, että Buranalla jaksan keikan. Varmuuden vuoksi kuitenkin oksensin seuraavana yönä, joten eipä tarvinnut lähteä taaskaan keikalle. Kyllä vitutti. Ja vituttaa edelleen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 30.7.2007 21:07 Viestin aihe: |
|
|
Ihana ollu kans lukee kommentteja keikasta tai enneminkin keikoista. Yhdellekään ei tämä sielu päässyt tänä kesänä mikä suuresti harmittaa.
Tavastia olis ollu mahti, mut iltatöitä olis ollu.. ja vaikka ei olis ollutkaan, niin koko Tava-päivän olin kotona pimeässä makkarissa kärsien kaameesta migreenistä. Eli se siitä keikasta sit.
Mut kiitti kertomuksista ja fiilistelystä. Ihanan huippua!
*tulevia keikkoja odotellen*  _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|