| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
magpie Tulokas

|
Lähetetty: 12.7.2007 11:40 Viestin aihe: Tavastia 14.7. |
|
|
Hei sehän on jo ylihuomenna eikä täällä ollut aihetta Tavastian keikalle!
Ruisrock oli tosi hyvä muistutus taas siitä, kuinka pirun kivaa Egojen keikalla on, mutta pakko sanoa, että toivon sen olevan vain pieni sirpale siitä mitä lauantaina on tulossa... Kuuntelen nimittäin pitkästä aikaa Helsinki-Hollolaa ihan kokonaisuutena ja tuli mieleen "Mitä susta mietin.." aikana, että kuinka kivaa olisi kuulla muutamia ihan täysiä ylläreitä keikalla.. Em. biisin lisäksi en ole koskaan tainnut kuulla Lydiaa tai Hiljaisuutta livenä, Täälläpäin ja Elokuu ehkä vain kerran. Hei pientäkin on soitettu viime vuosina aivan turhan harvoin (tosin sitä paremmalta tuntui kuulla se viime Tavastian keikalla)
Puhumattakaan siitä, että en kykene tukahduttamaan pientä toivonkipinää siitä, että kuulisimme jotain aivan uutta... Mutta ei siitä sen enempää...
edit: Oli ihan pakko tulla lisäämään toivelistaan Suklaasydän kun kuuntelin sitä tossa repeatilla äsken muutamaan kertaan <3
Viimeinen muokkaaja, magpie pvm 12.7.2007 14:10, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 12.7.2007 13:51 Viestin aihe: |
|
|
Viime torstaina Kuopion keikalla yleisössä joku huuteli innoissaan "Soittakaa Lydia!" mikä sai bändin vain hilpeälle mielelle "Ei me muisteta miten se menee" Jätkät yrittikin soittaa siitä muutamia sointuja sitten mutta metsään tais mennä. Mut kyl ne lupas et jollekin keikalle treenaavat sen ja soittavat. Tuskin kuitenkaan vielä Tavastian keikalle..
Hei pieni ois ihana kuullu kyllä! ja MOULAAAAAH!<3 _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
magpie Tulokas

|
Lähetetty: 12.7.2007 14:18 Viestin aihe: |
|
|
Oi ihanaa jos treenaavat Lydian! Sitä on kyllä odotettukin, lähes siitä asti kun näin Egotripin ensimmäistä kertaa livenä, öh, taisi olla 7 vuotta sitten (kylläpäs aika rientää...). Tosin ei kyllä muisti ole enää entisensä, joten en ihan voi mennä vannomaan etteikö sitä ihan ekoilla keikoillani olisi soitettukin... Joka tapauksessa korkea aika olisi jo  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 12.7.2007 17:27 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: |
Hei pieni ois ihana kuullu kyllä! ja MOULAAAAAH!<3 |
No näähän nyt on tulleet lähes joka keikalla. Ei sillä että niissä varsinaisesti mitään vikaa olis..
..mutta jos toiveita saa esittää, niin ehdottomasti lennokki ja SINÄ VAIN! Ja kesäpiisinä poika kalpea toimisi kyllä..!  _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 12.7.2007 19:11 Viestin aihe: |
|
|
Mie komppaan ehdottomasti Lennokkia ja Poika kalpeaa...  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Pakkasukko

|
Lähetetty: 13.7.2007 23:39 Viestin aihe: hauskanpittoo olla pittää |
|
|
Pitäkääs hauskaa Tavastialla ketkä sinne asti pääsee! Olen hengessä mukana (: _________________ Sinä vain olet minun
kaikki mitä on jäljellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.7.2007 17:19 Viestin aihe: |
|
|
Edellisestä Egotripin Tavastian keikasta on kulunut yhdeksän kuukautta. Hullua... Mutta tänään vihdoinkin pääsee näkemään Suomen ykkösbändin Suomen ykkösklubin lavalla taas! Mä toivoisin, että kuultaisiin paljon vanhoja ja vähän harvemmin kuultuja kappaleita, mutta kyllä kaikki kelpaa. Lennokki ja Poika kalpea oisivat kyllä tosi jees. Ihanaa, kun tuntee, miten keikkakuume alkaa taas nousta... Tämä onkin sitten mun viimeinen Ego-keikka pitkään aikaan, mutta sen ei saa antaa pilata tunnelmaa, päinvastoin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
verano Tulokas

|
Lähetetty: 15.7.2007 01:58 Viestin aihe: |
|
|
Olipas kyllä mukava keikka, ei voi muuta sanoa. Gloriaa jo ehdin kaipailla, mutta tulihan se sieltä sitten lopulta. Sitä hyräillessä oli kiva tallustella kotiin..
Kiitos ja kumarrus rappusilta, jatkoa odotellessa :) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Onneton Tulokas

|
Lähetetty: 15.7.2007 03:14 Viestin aihe: |
|
|
Nonniin nyt olen nähnyt suomen parhaimman bändin livenä ensimmäistä kertaa livenä.
Haluaisin kiittää bändia mahtavasta illasta. Erinomaiset kappalevalinnat. Lauloin mukana jokaisessa ja huusin "wuhuu" aika monta kertaa
Ainoastaan Sinä vain-kappaleessa en muistanut sanoja
Kiitoksia vielä kerran erityisen ihanasta ja hienosta esiintymisestä. Varsinkin Käytettyä ilmaa-laulu on niin kaunis  _________________ http://zeitgeistmovie.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rilla Pakkasukko

|
Lähetetty: 15.7.2007 14:23 Viestin aihe: |
|
|
Tuhlaajatyttö on palannut kotiin. Joku eilen keikalla huuteli bändille että "kiva kun tulitte takasin" mutta mä pidin eilistä ehkä omana paluunani kun on ollut vähän taukoa kuuntelusta. Ja täytyy sanoa, että odotan innolla sitä, että saan ensi viikolla Egolevyni takaisin huostaani, kun ne on ollut nyt muualla huostassa.
Ja täytyy sanoa: Knipi oli hottis sen uudessa pidemmässä tukassa-oikeasti, se tukka teki kunnon eron lookkiin ja olin "jeejee"-siitä. Plus, musta tuntuu että mies oli myös laihtunut. Eipä sillä että ite pitäisin jos joku ruotis mun ulkonäköä, mutta nää on siis positiivisia huomioita, joita sitten on ehkä kiva kuulla itestään.
Lennokki oli mun suosikki illalta ehdottomasti ja Moulaa on soinu eilisestä päässä taukoamatta. Tosin encore-listaan vois Glorian ja Moulaan sijaan saada lisää vaihtelua-vaikka niitä paljon toivottuja harvinaisia helmiä! Ite oon toivonu koko ajan, että kuulisin vielä joskus Se on tosi jeesin livenä ja muutenkin ois siistii jos joskus kuulis näiltä vanhemmilta levyltä muutakin kuin Unihiekkaa-Rintintin muuten rokkaa musta hienosti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 15.7.2007 15:49 Viestin aihe: |
|
|
| peikkotytsy kirjoitti: | | rokkipunkki kirjoitti: |
Hei pieni ois ihana kuullu kyllä! ja MOULAAAAAH!<3 |
No näähän nyt on tulleet lähes joka keikalla. Ei sillä että niissä varsinaisesti mitään vikaa olis..
..mutta jos toiveita saa esittää, niin ehdottomasti lennokki ja SINÄ VAIN! Ja kesäpiisinä poika kalpea toimisi kyllä..!  |
Ei kyl oo tullu joka keikalla ainakaan ei Kuopiossa, Torniossa, Oulussa.. Hm, Savonlinnassa tuli Moulaa!<3 nam!! ja Treellä ja sitten viel eilen! voi aww. mä aina sekoon kun kuulee sen, se on niin..hm LEVOTON
Sinä vain oli ihanaihana ihana! KIITOS. Sen kun kuulee keikalla ja siinä vieressä on just paras ystävä fiilistelemässä,niin mitäpä sitä muuta vois toivoa mä kirjoittelen fiiliksiä eilisestä vähän myöhemmin! oon vieläkin ihan sekaisin
Onneks pääsin yöllä sit hyvin kotiin,ajelin Helsingistä Pohojammaalle kotio (lähdin kolmelta ja olin perillä 8:00 aikoihin..kun pysähtelin aika paljon.. ) mutta ei väsyttänyt onneksi yhtään ajaa, ja yksin! oli niin energinen keikka että tolla pärjäis vaikka viikon putkeen nukkumatta yhtään!
hm..tai sit ei. silmäluomet painaa aika rajusti nyt...hm..minä silmäni ummistin..lallaa!
<3
mutta joo! EGOTRIPPI ON PARASTA MITÄ ON SATTUNUT! ihan hyvällä omallatunnolla voitte sanoa että "eikös me olla Suomen paras bändi!!" koska te niin olette! saatana! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
magpie Tulokas

|
Lähetetty: 16.7.2007 14:48 Viestin aihe: |
|
|
Tässä biisit asiasta kiinnostuneille:
1. Aprillipäivä
2. ÄKI
3. Tällaisena iltana
4. Pahis
5. Lennokki
6. Iloinen aina
7. Käytettyä ilmaa
8. Rakkaani
9. Sinä vain
10. Asfaltin pinta
11. Vuokses sun
12. Rin Tin Tin
13. Nämä ajat..
14. Matkustaja
15. Asunto 35
16. Tänään ei kukaan vastaa
17. Unihiekkaa
18. Koivuniemen herra
--
19. Polkupyörälaulu
20. Moulaa
21. Gloria
Olipa jälleen kerran loistava keikka! Tän avulla jaksaa vielä yhden hermojaraastavan viikon töissä ennen lomaa Eipä kyllä jaksaisi odottaa seuraavaa keikkaa millään, varsinkaan kun ei ole tietoa siitä kauan sitä pitää odottaa... Mutta ajatus siitä että sitten saattaa olla uutta materiaalia kasassa auttaa kyllä
Erityiskiitos siitä, että soititte Vuokses sun. Parhaita biisejä ikinä.
Ja kyllä, olette ehdottomasti Suomen paras bändi! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.7.2007 00:31 Viestin aihe: mahtavuutta!! |
|
|
Johan oli keikka! Ei voi kyllä muuta sanoa. Tunnelma oli alusta alkaen niin korkealla ja sähköinen, että ajattelin, että tästä ei voi tulla muuta kuin ihan mahtikeikka. Ja siitä tuli!!!! Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että Egojen viime lokakuun toinen Tavastian keikka oli paras, jonka heiltä olen nähnyt, mutta nyt en ole enää ollenkaan niin varma. Vieläkin olen vähän kahden vaiheilla, että kumpi parempi, se vai tämä. Molemmat niin uskomattoman helmiä, että melkein itkettää. Kuulostaa pateettiselta, mutta totta joka sana! Ja parasta ehkä kaikessa oli se, että mulle tuli siinä eturivin tuntumassa seistessäni ihan semmoinen tunne kuin nämä kaksi edellä mainittua Tavastian keikkaa olisivat olleet yhtä ja samaa keikkaa. Kuin mitään taukoa ei olisi siinä välissä ollutkaan! Vähän semmonen déjà-vu-tunne. Ja biisilistakin oli ihan huippu. Vuokses sun ja Moulaa! olivat ihania! Ja joku oli varmasti lukenut ajatukseni, kun Sinä vain soitettiin! Harmi, etten päässyt keikan jälkeen henkilökohtaisesti kiittämään poikia, mutta sanon sen sitten täällä: KIITOS!! Olette todella Suomen (ja maailman) paras bändi! Ja Sampolle erityisterveiset: olet huippu!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 19.7.2007 18:00 Viestin aihe: |
|
|
Jaahas, täältä tuleekin sitten ensimmäinen ei-niin-hehkuttava palaute.
Keikka oli ok, perussettiä. Tuli lennokkia ja SINÄ VAIN, kiitos varsinkin jälkimmäisestä.
Meno oli aika hulppea, tosin tuntui siltä, että humalassa olisi ollut monin verroin hauskempaa -se ei vain ollut mahdollista, sillä lähdin su-aamuna aikaisin reissuun (josta siis kotiuduin juuri äsken, ja siksi kommentoin vasta nyt). **tuttaa aivan suunnattomasti ne kaikki sankarit, jotka kesken keikan ja KESKEN BIISIN tunkeva, änkevät ja tönivät päästäkseen etu (tai toka)riviin. Kaikillahan siihen on oikeus eikä missään ole kielletty liikkumista., mutta se vaan saa näkemään punaista. Terveisiä vaan kaikille tönijöille, ne kyynärpäät tulivat takaisin täältä!
Itse musiikilliseen tarjontaan sitten. Keikka ei missään nimessä ollut parasta egotrippiä nähnytkään. Mielestäni tunnelma oli paikoin jopa laimea, en sitten tiedä miksi se minulle välittyi näin. Tuli välillä olo, että bändi oli lavalla tyyliin "no kunhan tässä nyt noille soitetaan, vaikkei oikein jaksaiskaan". ANTEEKSI, jos olen täysin metsässä. Jotain, tai siis aika paljonkin, jäi puuttumaan.
Joka tapauksessa, hyvää musiikkia, mainiosti soitettu ja laulettu ja Sinä vain sai kyyneleet silmiin (tämä pelästytti itsenikin ). Kiitos siitä ja jatkakaa!!
Terveisin tyttö matkustaja-paidassaan toisesta rivistä (taisin muuten olla jossain vaiheessa Kaisan vieressä?).
P.S. Täältäkin ääni sille, että treenaatte seuraavalle kiertueelle mukaan "Se on tosi Jees"! _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rilla Pakkasukko

|
Lähetetty: 19.7.2007 23:23 Viestin aihe: |
|
|
Hei, ihanaa että peikkotytsykin sanoo jee se on tosi jeesille
Ja vielä keikasta: Meistä tuntui siltä, että Mikin laulu ei kuulunut oikein hyvin-oisko ollu tekniikassa sitten vikaa? Ainakin alussa tuntui tälle, sitten en enää muista kun fiilis vei mukanaan:).
Knipi mun mielestä ainakin vaikutti siltä että oli kiva pitkästä aikaa olla yleisön edessä, tiedä sitten. Itse keikkahan oli muuten sitä ihan monesti kuultua perussettiä, oon missannu Tavan kuuluisan vappukeikan ja parhaat keikat onkin sitten ollu Vantaalla tai Helsinkiä kauempana, ehkä siinä on ollut sitä omaa reissaamisen makua. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|