www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Ruisrock 2007
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 8.7.2007 18:11 
Viestin aihe: Re: emmää tuukaan
Vastaa lainaamalla viestiä

kaisa kirjoitti:
(kaikkien mielest käytän järkkyä hellittelynimeä kyseisestä festarista mut mulle mielleyhtymä iskee pelkästään uikkareihin, noihin juuri intiimit paikat peittäviin Speedoihin, eikä sellaiseen pahaan sanaan kuin jos vaihtaisi tuon yhden kirjaimen n.ksi... Razz no niin, no niin...)

Mulla ei oo ikinä tullu tuota sanaa Ruikkarista mieleen (siis jos vaihtaisin sen yhden kirjaimen N:ksi) vaan mieleen on tullu vaan sellanenkin luonnollinen (hahahaha Laughing ) sana kuin ... äh menee jo off topiciks.. mutta ruiggu (jossa G:t vaihdetaan K:ksi!) Mr. Green
Sen tähden en ikinä voi olla nauramatta kun Kaisa tai joku muu puhuu Ruikkarista.

mutta apua..takaisin VARSINAISEEN aiheeseen. Ketkä oli Ruisrockissa tänään?! minä en, vaikka alkuperäissuunnitelman mukaan mun piti mennä koko viikonlopuksi Ruissiin. mutta kun tuli vähän muita keikkoja..ja juttuja (:
lindella
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 9.7.2007 00:38 
Viestin aihe: kerrankin myös minä!

ihan tärkeysjärjestyksessä;
isosti kiitän ja kumarran, olen saanut defibrillaattori-iskun vuoden egottomuuden jälkeen ja sydämeni lyö taas! kauas taakse jäivät jonna, lauri t. kerjäläisineen ja jopa kohtuuttomat suloiset vh-veljekset. egotrippi korjasi jälleen potin, huolimatta siitä että olikin kolmas sadekelikeikka kokonaisuudessaan kauniiden keikkasäiden joukossa.

sadekeli ei silti estänyt roiskeläppä-naisia pyllistelemästä rantavedessä, eräskin neito pyllisti niin, että jos olisi suunsa aukaissut, niin hanurista olisi paistanut päivä läpi.. ei niin, ettäkö itse olisin kiinnittänyt huomiota, mutta en voinut olla naureskelematta miespuolisten henkilöiden reaktioita, no ohhoh Wink

mm. unihiekkaa, asunto 35, matkustaja, polkupyörälaulu ja asfaltin pinta saivat seurakseen uusvanhan rin-tin-tinin ja encorena esitetty gloria jätti eturivin suhteeellisen vanhuksen (eli minut) euforiseen tilaan. tällä jaksaa juuri ja juuri siihen asti, että studiosta kajahtaa uutta tuotantoa.

emmuskalle kiitokset joraus-seurasta, oli kiva nähdä suakin pitkästä aikaa.

jälkikaneettina voisin vaan mainita, että jos egotrippi ei olisi ruississa ollut, en sinne minäkään olisi vaivautunut. vanhuuden huomaa siitä, että woodstock-fiilis menettää teränsä. aivan perkeleellistä touhua survoa tuollaisessa rapasuhjussa kilometritolkulla, bajamajojen krääsässä ja kertakaikkiaan penseässä kelissä. taisi olla mun keikkahistoriani hankalin ja kallein egotrippi, mutta vajaan tunnin ajan tuo oli toissijainen asia.

yhäkin, kiitos. toivottavasti seuraavaan keikkaan ei olisi kovin kauaa.
zimppa
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 9.7.2007 08:45 
Viestin aihe:

Vieläkin haukotuttaa kun keikka oli niin upea.
Sade sää ei haitannut tippakaan kun lavalla oli niin aurinkoinen bändi.
Mä en muista milloin viimeksi mä olen nauranut yhtä makeasti kun (oliko se nyt) polkupyörälaulun aikana Knipi ja Mikki alkoi sählätä jotain ihmeellistä. Toinen "jätti sen korkean nuotin laulamatta"
kun "nielaisin väärään kurkkuun" kesken laulun.
Voi olla että väsymyksellä oli asiaa siinä että nauratti niin paljon mutta kuitenkin. Laughing
Gloria lopetuksena oli aivan täydellinen vaikka me oltiinkin jo silloin rannan toisessa päässä jotta ehdittiin teltalle VHB:n aloitukseksi.
Sunnuntai päivä oli kyllä Ruissin ehdottomasti paras päivä vaikka vettä tulikin taivaalta enemmän kun tarpeeksi.

Siispä sadetakki-pukuinen Hattivatti kerho kiittää Egoja jälleen kesän pelastuksesta Very Happy

Viimeinen muokkaaja, zimppa pvm 14.7.2007 23:20, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Monica
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 11.7.2007 22:02 
Viestin aihe:

Mäkin olin Ruississa ja nautin aivan mielettömästi Egojen keikasta!!! Keikkatauko ei näkynyt kundien esiintymisessä mitenkään, keikka oli loistava. Oon vieläkin ihan fiiliksissä. La Tavalle.... ;D
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 14.7.2007 17:28 
Viestin aihe:

Kylläpäs mulla kestikin kauan tulla kommentoimaan tätä keikkaa, vaikka yleensä oon jo seuraavana päivänä hehkuttamassa... Smile Pakko myöntää, että keikan alussa musta tunnelma tuntui olevan vähän vaisu, mutta loppua kohden se kyllä nousi ihan taivaisiin. Hyvä meininki oli pojilla ja tuntui tosiaan kuin mitään taukoa ei olisi ollutkaan. Anssikin oli niin ihanan aurinkoinen oma itsensä! Very Happy Pienet sähellykset lavalla vain saivat olon tuntumaan kotoisalta. Siinä juontaja oli kyllä oikeassa, että Egsut ovat kyllä Suomen sympaattisin bändi! Smile Siinä eturivin tuntumassa tuli jotenkin tuttu ja turvallinen olo. Egotrippi ei petä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Astrid
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 20.11.2007 22:41 
Viestin aihe:

Egot ruississa oli kyllä kesän parasta antia, sadesäästä huolimatta.
Odotan innolla seuraavaa kertaa. Rintintin oli ihana ylläriveto! Jotkut kaverit, jotka oli seurannu keikkaa kauempaa väitti menoa apaattiseks, mut ite en ainakaan sitä eturivissä huomannu? : o
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa