www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
pieniä hienoja asioita
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 13.3.2007 17:54 
Viestin aihe: mustat varjot ja autoilu
Vastaa lainaamalla viestiä

Pia kirjoitti:
Aivan ihana pikku yllätys tänään oli, kun aamuradiossa soi Mustat varjot ... aivan ilman varoitusta lähti intro soimaan

Olikohan taajuutesi eräs Yleisradion kanava? Wink Nimittäin oon kans kuullut niiltä Mustat varjot useammin kuin kerran tänä talven aikana, varmaan jossain kevyessä tehosoitossa Wink

Pieniä taakkoja pois harteilta, kun puuhailee vähän kaikkea. Esimerkiksi vie sivuainehakukaavakkeen, etsii lastenkirjailijoiden yhteystietoja, tyhjentää sähköpostilaatikkoa... Very Happy Koko ajan takaraivossa kuitenkin soi kaikki tekemätön, tulee kevyempi olo kun hoitaa edes vähän pois! Jeeh.

Kaisukkainen kaimani. Jos nyt maskuliinisen puolesi kanssa hankitte auton, muistathan, että kylmän moottorin käyttö kilometrin matkalla saastuttaa yhtä paljon kun lämpimän moottorin käyttö ajettaessa Oulusta Helsinkiin... Shocked Lisäksi yli kahden tunnin lämmitys on täysin turhaa ja jo plus viiden asteen lämpötilassa kannattaa käyttää autoa lämpöpistokkeessa (?) puolisen tuntia. Hehheh, täyttä faktaa, yritän kanssa olla mahdollisimman ekologinen kuski, kävin vihdoin ja viimein kakkosvaiheen viikonloppuna Wink
kaizukkainen
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 13.3.2007 21:30 
Viestin aihe: Re: mustat varjot ja autoilu

kaisa kirjoitti:

Kaisukkainen kaimani. Jos nyt maskuliinisen puolesi kanssa hankitte auton, muistathan, että kylmän moottorin käyttö kilometrin matkalla saastuttaa yhtä paljon kun lämpimän moottorin käyttö ajettaessa Oulusta Helsinkiin... Shocked Lisäksi yli kahden tunnin lämmitys on täysin turhaa ja jo plus viiden asteen lämpötilassa kannattaa käyttää autoa lämpöpistokkeessa (?) puolisen tuntia. Hehheh, täyttä faktaa, yritän kanssa olla mahdollisimman ekologinen kuski, kävin vihdoin ja viimein kakkosvaiheen viikonloppuna Wink

Ihanaa. Mä niin rakastan tällaista huolehtimista. Olen Kaisa-kamaseni aivan samaa meiltä. Käytiin juuri katsomassa kyseistä kärryä ja olen kyllä melkeen kauppoja tekemässä. Shocked Laughing Autossa olis ns. webasto eli bensalämmitin, tolppapaikkaa ei tarvii kun tuolla laitteella saa moottorin lämmitettyä. Jesh, mut mä kyllästytän kuoliaaksi kaikki tällä, siispä lopetan. Cool Razz

Kummallisia hinkuja tuo maskuliininen puolisko saa aikaan. Taidan olla itsekin aika äijä. Razz Razz
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 15.3.2007 11:50 
Viestin aihe: moottorin saastuttaminen, limudisco jne :)

kaizukkainen kirjoitti:
kaisa kirjoitti:

kylmän moottorin käyttö kilometrin matkalla saastuttaa yhtä paljon kun lämpimän moottorin käyttö ajettaessa Oulusta Helsinkiin...
Ihanaa. Mä niin rakastan tällaista huolehtimista. Olen Kaisa-kamaseni aivan samaa meiltä. Autossa olis ns. webasto eli bensalämmitin--

Ei se muuten ollutkaan saastuttaa toi verbi, vaan kuluttaa moottoria Wink

Meillä oli yliopistolla eilen perinteinen limudisco pimeässä juhlasalissa, musiikkina ysäribiisit ja teemapukeutumista Very Happy Miten tuntuu et siitä on to-del-la kauan, vaikka just ja just saanut linttautuneet popcornit pois sukan pohjista, heeh. Wink

Jaa juu ja lisäks paljon nimipäiväonnitteluja
mahtavalle webmasterille Ristolle!!!! Very Happy
Tinja
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 15.3.2007 16:18 
Viestin aihe:

Kokonaisen yön näin vauvaunia. Aamulla sitten silmät sirrissä luin vielä aamummalla tullutta tekstiviestiä: Syntynyt tyttövauva! Kiitos, ihanainen alitajunta.
kaizukkainen
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 16.3.2007 16:07 
Viestin aihe:

Olen auton omistaja ja keski-ikäinen olo on, vaikka keski-ikä on aika kaukana vielä. Toisaalta ei kyllä kaduta. Hyvä kauppa tuli tehtyä. Razz Auto on vielä lisäksi aika soma (ilmeisesti vain nainen voi sanoa näin Laughing ) sellainen vaaleanmetallinvihree, Muppet-shown Germit-sammakon värinen. Razz Razz On tää niin kivaa!
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 19.3.2007 09:44 
Viestin aihe: auton väri

kaizukkainen kirjoitti:
Olen auton omistaja -- Auto on vielä lisäksi aika soma (ilmeisesti vain nainen voi sanoa näin) sellainen vaaleanmetallinvihree, Muppet-shown Germit-sammakon värinen.

Onnea ekan oman auton johdosta! Wink Onhan väri nyt oleellinen!!!!
Onks tein biilin nimi ny sit Germit? Razz
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 26.4.2007 15:11 
Viestin aihe: musiikin ihmeellinen voima

Eilen tuli taas todistettua, kuinka ihmeellinen voima hyvällä musiikilla on. Smile Ville Leinosen konsertti oli aivan mahtava ja fiilistelin eturivissä ihan innoissani. Hän siis soitti Hei! -albuminsa kappaleita, jotka ovat 70-lukulaisia iskelmiä. On ihan mahtavaa löytää sellaista musiikkia, jota ei ole aiemmin kuunnellut lainkaan. Mun vieressä istu kaksi keski-ikäistä naishenkilöä, jotka myös fanittivat Villeä ihan innoissaan. Mahtavaa huomata, miten eri-ikäiset ihmiset tykkäävät samasta musiikista. Musta onkin ihan parasta olla avoin kaikenlaiselle musiikille. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 1.5.2007 23:52 
Viestin aihe: ystävät<3

Totean vain kuinka oon iloinen ja kiitollinen ystävistäni(: Vapun vietto meni fantastisesti hyvän frendin kanssa Helsingissä ja juuri äsken henggailin hyvän ystäväni kans hänen kämpillään kuvia katsellen ja naureskellen Very Happy Ystit on vaan niin korvaamattoman tärkeitä olentoja!(:

ps. on toi Matkustaja-vinyylikin iha kiva tuossa vieressä soidessa! Wink
kaizukkainen
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 2.5.2007 21:07 
Viestin aihe:

Olen niin fiiliksissä kun John Legend tulee Ruisrockiin soittamaan. Perjantaina kylläkin, mutta sinnehän on sitten vain mentävä. Cool Laughing Very Happy Smile

Hih.
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 14.5.2007 11:34 
Viestin aihe:

Viime keskiviikon Arkin keikka oli kyllä hieno tapaus!! Oon niin onnellinen, että sain hankittua ne liput sinne!!! Yleisön tungeksiessa mä ajauduin ihan eteen ja sain laulaa Olan mikkiin. Laughing Keikan jälkeen arkkilaiset hoitivat dj:n pestin ja soittivat meille hyvää musaa. Ola ja kumppanit tulivat jopa tanssimaan ja joraamaan yleisön joukkoon. Se oli ihan mahtavaa!!! Very Happy Pääsin samaan kuvaan Olan kanssa. Jee! Smile Kotimatkalla sit fiilisteltiin mun kaverin kanssa ja laulettiin autossa Arkkia. Oli se vaan niin hienoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 16.5.2007 08:57 
Viestin aihe: actually I'm English.

Opetan muutaman viikon englantia ala-asteella, ja se on ihan sairaan kivaa Very Happy Olisinkohan samaa mieltä, jos pitäisi opettaa vaikkapa kasiluokkalaisille ruotsia.... Wink All though olen aina itse enemmän pitänyt ruotsista.

Joo, höpöhöpö, kivaa keskiviikkoa Smile
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 1.7.2007 21:54 
Viestin aihe: mummot ulos! :D

iloiseksi se tekee kaikki pienetkin asiat. tai iso asiahan se taitaa niille olla...työvuoro nimittäin loppui tänään jo kolmelta mutta lähdin vielä muutaman mummon kanssa ulos kävelylle ja kotiin lähdin ennen neljää. kivaa kun saa pienellä vaivalla tehtyä niin paljon hyvää Very Happy
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 11.7.2007 14:28 
Viestin aihe: kolme

kaisa 20.2.07 kirjoitti:
Mulla muuten toinen kaiutin rikki, höh. Pitäis varmaan tehdä asialle jotain...

Näin olen kirjoittanut Mitä juuri nyt kuuntelussa? -osaan lähes viisi kuukautta sitten, ja vihdoinkin! eilen! asensin itselleni uudet kai'uttimet, rock 'n roll. Kuuluu taas ihanainen basso kunnolla - miten mä olen voinut elää rikkinäisellä kai'uttimella näin kauan!??! Smile

kaisa kirjoitti:
peikkotytsy kirjoitti:
Koska on keikkoja? Vierotusoireet alkaa lisääntyä kesää kohti mentäessä..

Välillä ihan sattuu keuhkoon, kun niin ikävä keikoille.

...ja ensi maanantaina paluu todellisuuteen. Rolling Eyes Onneksi on levyt ja sinkut ja kaikki mahdollinen.

Ai niin, piti jatkaa näitä pieniä, hienoja asioita. Eka oli kai'utin-uutinen. Wink Toinen hieno asia on keinuminen, ah! Maailma auki keinuen, riittävät vauhdit mulle, en tarvitse prätkää, hihii... Wink Siis keinuin eilen illalla.

Ja kolmas pieni, hieno asia. Onko raikkaampaa kuin puhtaat pussilakanat!? Wink Sijoitin itseeni kesäkuussa ja ostin Marimekon Tantsu-tyynyliinat, carriebradshawta, nyt vasta raaskEin laittaa ne,
oon ihan rakastunut niihin. Very Happy

Jepsisjee, hauskaa päivänjatkoa kaikille!! Wink
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 11.7.2007 23:44 
Viestin aihe: Re: kolme

kaisa kirjoitti:
..nyt vasta raaskEin laittaa ne,
oon ihan rakastunut niihin. Very Happy

Jepsisjee, hauskaa päivänjatkoa kaikille!! Wink

Mä en vaan vieläkään ymmärrä tota E:n tiputtamista joihinki sanoihin, esim MietEin.. Very Happy

jepskukkuu vaan, huomenna taas tavataan! Very Happy

Ainiin ja joku pieni hieno asia. no vaikka se että ajelin taas mahtavasti ja pääsin turvallisesti määränpäähäni. Huomenna se määränpää on jo muualla. Matka jatkuu Savonlinnaan!
iira
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 13.7.2007 18:36 
Viestin aihe: Re: mummot ulos! :D

rokkipunkki kirjoitti:
iloiseksi se tekee kaikki pienetkin asiat. tai iso asiahan se taitaa niille olla...työvuoro nimittäin loppui tänään jo kolmelta mutta lähdin vielä muutaman mummon kanssa ulos kävelylle ja kotiin lähdin ennen neljää. kivaa kun saa pienellä vaivalla tehtyä niin paljon hyvää Very Happy

Kuulostaa ihanalta, tuota on viime aikoina pyrkiny töissä kaikkina luppoaikoina tekemään. Tänään viimeksi kärrästin sängyillä muutamia asiakkaita terassille. Osa ei ole päässyt moneen kuukauteen ulkona käymään. Oi, että niitä ilmeitä Laughing . Itelle tuli kyl tosi ihana olo, tuota tekis kyl enemmänkin, mut ei aika yksinkertaisesti riitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
Sivu 7 Yht. 10

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa